سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

«جانم فدای امام نقی (علیه السلام)»

ما جمعی از فعالان وب، نسبت به کلیه اقداماتِ ساماندهی شده توهین آمیز بر ضد اسلام و ارزش های مسلمانان که در فضای اینترنت انجام می شود اعتراض داریم و معتقدیم مدیران سایت های بزرگ و شبکه های اجتماعی نباید به کاربران بی ملاحظه ای که با تاسیس گروه ها و نوشته های خود به عقاید و باورهای دینی دیگران توهین می کنند و عملاً آزادی عقیده و بیان را زیر سوال می برند، اجازه فعالیت دهند. ما از مدیران گوگل، فیس بوک، توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی می خواهیم صفحاتی که به صورت سازماندهی شده، آزادی عقیده انسانها را با توهین خدشه دار می کنند، مسدود سازند. همچنین از این سرویس ها می خواهیم با برخورد غیر گزینشی، به اعتراضات گسترده و بلاک و ریپورت ها ترتیب اثر دهند. و به آنها اخطار می کنیم که در غیر این صورت، شعله خشم مسلمانان جهان دامان آنها را نیز خواهد گرفت.

 

همچنین ما فعالان وب در ایران ضمن ابراز انزجار خود از این گروه اعلام می داریم:

1- سیستم قضایی خیلی از کشورها برای پرونده های مشابه از سایت هایی مثل گوگل یا فیس بوک شکایت کرده اند و این موضوع مسبوق به سابقه است. لذا از دستگاه محترم قضایی کشور می خواهیم در این خصوص از خود حرکت شایسته ای نشان داده و به صورت رسمی و بین المللی از این گروه شکایت کنند.

2- از پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا (فتا) درخواست داریم با تمام توان و تجهیزات خود بر روی این پروژه اقدام نموده و از هیچ تلاشی در جهت دستگیری و محاکمه عوامل اصلی این گروه ها فروگذار نباشند.

3- از دستگاه های اطلاعاتی کشور و سربازان گمنان امام زمان (عج) می خواهیم هرچه سریع تر به صورت ریشه ای با مسببان این پدیده شوم برخورد نمایند و اگر از بیرون از مرزهای کشور هدایت و تغذیه می شوند ریشه آنها را نابود کنند.

4- ما امامان و پیشوایان خود را از عمق جان دوست داریم و از محبت آنها دست نمی کشیم. هر که امامان ما را دوست بدارد دوست داریم و هر که با آنها دشمنی کند، دشمن ما خواهد شد و تکلیف ما با دشمنان مان معلوم است. (ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم)

emam-naghi-logo


+ تاریخ شنبه 90/12/20ساعت 7:6 عصر نویسنده زینب ش | نظر
\