سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام

دیدید دل شوره های دفعه پیش من بی خود نبود . . .

ظهر که اومدم خوونه تلویزیون رو روشن کردم .هر کانالی (شبکه) که می زدم،خبر اون (دوفروند)کشتی ای رو می داد که از جانب 44 کشور برای کمک به نوار(باریکه) غزه رفته بودند و اسرائیل غاصب آنها را زده بود که آخرین اخبار نیز می گویند که 19 نفر کشته(شاید شهید) و 60 نفر زخمی شدند.اغلب کشتگان ترک اند و هم چنین 4 فلسطینی و هانی سلیمان (رئیس هیئت اعزامی لبنان) در بین زخمیان بودند و هزاران خبر وهم آور دیگر که خودتان می توانید در هر سایت و اخباری ببینید . . .

شنیدید که صهیونیست ها چه حق به جانب گرفته گفتند که "این حملات فقط برای دفاع از ملت مان بود" یکی نبود که به این ها بگوید منظورتان همان ملتی است که به زورغصب کردید و تمام جمعیتش مهاجرند؟ . . .

تو شبکه خبر یه آقاه می گفت که اگه اسرائیل رو (برخلاف عقل) کشور و دولت قانونی بدانیم،می تواند فقط 12 مایل آب (از طرف غزه) رو برای خودش داشته باشه و مثلا از آن دفاع کند.آقاهه می گفت: اون جایی که اسرائیل (50 مایل دور تر از غزه)به "کاروان غزه آزاد" حمله کرد،آب های آزاد و بین المللی بود و همه حق استفاده از آن را دارند. . . آخه جنایت و دروغ گویی تا چه حد ؟

راستی شنیدید که آقای مکارم گفتن که ما هم روز جمعه بعد از نماز راهپیمایی ضد صهیونیستی راه بیاندازیم،ایشالا همه می رویم . . .

به امید آن که زودتر قیام بزرگ مهدی(عج )صهیونیست و هر ظالم  دیگری رو ریشکن کند . . .

با تشکر از سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی (irna.ir) ودیپلماسی ایرانی (irdiplomacy.ir)


+ تاریخ چهارشنبه 89/3/12ساعت 12:58 عصر نویسنده زینب ش | نظر
\