سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام

بالاخره بعد از عمری به بلاگ آمدم . . .

چند وقتی فیلم "ظهور"(ساخته ی Noreagaa & Archernahr) خیلی درگیرم کرده ، امیدوارم که آن را دیده باشید (پس ببینید).

نباید به 10-20 قسمت اولش توجه کرد ولی حتی اگر مشکلاتی هم داشته باشد آن قدر پیام "وحدت" را زیبا بیان کرده است که واقعا بی انصافی است بگوییم حتی 30% آن شبه برانگیز است یا مشکل دارد. . .

کلاس دوم راهنمایی معلم دینی مان گفته بود : خدا قرآن را از هر نوع تحریفی حفظ کرده است . . .    چند وقت پیش یکی از معلم (استاد) دینی عزیزمان پرسید : چرا خدا اسم آن که بعد از پیامبر بر مسلمین ولایت دارد [که حتما ائمه هستند] را در قران نیاورده است؟ معلم: زیرا ممکن بود تحریف شود. _مگر خدا نگفته که قرآن از هر تحریفی در امان است؟ معلم: خداوند با همین تدابیر ، مثل نیاوردن اسمی ای که حساسیت زا هستند، قرآن را از تحریف حفظ می کند. . .

من در هیچ کدام از پست های قبلی دروغ ننوشتم(ولی گاهاً وقتی داغ بودم نوشتم)، اما حالا احساس می کنم ، اگر به هر موضوع کم اهمیتی بیش از حد جلوه بدهیم ، امکان کم رنگ شدن وحدتمان بالا می رود .

فریب:اقداماتی که فکر و دید دشمن را از اهداف حقیقی و مهم به سمت اهداف غیر واقعی و کم اهمیت سوق دهد.(از اصول پدافند غیر عامل)

 تفرقه افکنی: دامن زدن به اختلافات و تشدید آن ها که به منظور ایجاد بدبینی و درگیری و بر هم زدن وحدت و یکپارچگی یک جامعه صورت می گیرد.(از روش های جنگ روانی)


+ تاریخ چهارشنبه 90/2/28ساعت 4:38 عصر نویسنده زینب ش | نظر
\