سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام
آواتار توییترش جالب بود
دانلود کردم
چقدر شبیه فاطمه ست
عکسشو سیو کردم
نه یادم موند چی نوشته بود نه اسم‌ش چی بود

فرستادم برا فاطمه که این توعه
اسمشو خواست خودم همتازه برام سوال شد

رفتم ناامیدانه یه کم بگردم
یکی ازش ریتوئیت کرده بوده
اسمشو بی توجه خوندم و فرستادم برا فاطمه
وقتی نوشتم باکری...
به ذهنم رسید غیر از باکری شهید باکری؟
نه همون بود
سرچ کردم تو گوگل
از همونایی بود که سر موسوی و روحانی یه چیزایی می‌گفت و از همونایی که به برکتش شعار ساختن بسیجی واقعی همت بود و باکری و این چیزا
تو عکسای گوگل یکیو دیدم شبیه شیبا ملک بود اتفاقا خودش بود
به فاطمه درست گفته بودم آسیه باکری خبرنگار طور بوده
و این مصاحبه ش بود با شیبا ملک
تفاوت های بین ما در تمام ابعاد نفوذ کرده؟
مدام از شیبا می‌پرسید تسخیر لانه اشتباه بوده؟ چرا اشتباه کردین؟ چرا ما فکر میکنیم اشتباهه؟
کلا هم از همون مدلا که انگار قانع نمیشن یه عناد زیر پوستی‌ای دارن
باور بفرمایید بی هیچ قصد و غرضی اون مصاحبه رو خوندم
یاد استاد غلامی افتادم و جواب شبهه دادناش
که برادر من دو زمان متفاوت و دو قصد متفاوت رو با هم قیاس نکن 


+ تاریخ پنج شنبه 96/4/1ساعت 8:35 عصر نویسنده زینب ش | نظر
\